Курс Изкуството да живееш ми помогна да намеря себе си

donkaКазвам се Донка Райнова и съм от Казанлък. На 30.01.2010г. изкарах първия си курс Изкуството да живееш – част 1 с учител Деница Станчева, където научих техниката Сударшан крия.  Този курс ми върна усмивката, а  следващият курс Изкуството да живееш – част 2  със Свами Джотирмая ми помогна да намеря отново себе си. От тогава до сега съм присъствала на повечето курсове и семинари, организирани от фондацията и всички те са били невероятно преживяване за мен. Ако имах възможност не бих пропуснала нито един, защото с толкова вътрешна радост и положителни емоции можеш да бъдеш зареден само на курс организиран от фондация Изкуството да живееш. Благодаря на Гуруджи (Шри Шри Рави Шанкар, основател на фондация Изкуството да живееш) и на всички доброволци на фондацията, че ви има!

Вашият коментар

