Пламен: след практикуване на техниката Сударшан крия от курса на Изкуството да живееш някои мои вредни навици изчезнаха от само себе си.

PlamenJИзкарах курса YES!+ на фондация Изкуството да живееш преди малко повече от две години и животът ми не е спирал да се подобрява оттогава. Първото нещо, което забелязах след практикуване на техниката от курса Сударшан крия, е как някои вредни навици изчезнаха от само себе си. Взаимоотношенията ми с околните постепенно се подобриха. Като ученик бях затворен в себе си и никога не съм имал голямо самочувствие. За моя изненада изведнъж общуването стана по-приятно и естествено, сякаш хората сами започнаха да искат да разговарят с мен. Нещата, които върша в университета и другите ми занимания, като спорта, също се подобриха.  Всичко това отдавам на това, че съм по-спокоен, отпуснат и позитивно настроен. Вече негативните състояния нямат такъв голям ефект върху мен както преди. Това е Изкуството да живееш!

Пламен Жечев, Студент по икономика 4-ти курс

6 thoughts on “Пламен: след практикуване на техниката Сударшан крия от курса на Изкуството да живееш някои мои вредни навици изчезнаха от само себе си.

  1. Запознах се с Пламен на курса „Изкуството на тишината“,т.г. в с.Кюлевча.Още в самото начало ми направи силно впечатление и ми стана приятно,че толкова млад човек,а предпочел да избере по трудния път…този на търсещия и осъзнаващия…Продължавай момче,Ти Си!

  2. Pingback: Курсът Изкуството да живееш е невероятен! | Изкуството да живееш | Преживявания

  3. Pingback: Семейство и взаимоотношния – или Изкуството да живееш :) | Изкуството да живееш | Преживявания

  4. Pingback: Курс Изкуството да живееш: Искрен – чувствам се свободен да постигна повече и повече за себе си и за обществото | Изкуството да живееш | До

  5. Pingback: Пламен: след практикуване на техниката Сударшан крия от курса на Изкуството да живееш някои мои вредни навици изчезнаха от само себе си. | О

Вашият коментар

