Фондация Изкуството да живееш ми даде увереност, предаде по-дълбок смисъл на живота ми

Константин Драгов - Изкусвото да живеешФондация Изкуството да живееш ми даде увереност, освободи ме от бариерите ми, предаде по-дълбок смисъл на живота ми, даде ми сили да постигна целите си в живота и повече от това, за което съм мечтал, запозна ме с хиляди хора от цял свят и ми помогна да опозная себе си, света около мен и безкрайността вътре в мен.

Не знам дали все още живея живота си точно на 100%, но сега осъзнавам, че преди да се срещна и се вдъхновя от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар съм живял живота си на не повече от 5%.

Живот без себепознание, живот без учител, живот без безусловна любов към другите е празен. Изкуство да живееш изпълни живота ми и ми даде огромно семейство. Благодарен съм на всички, които са допринесли това да се случи в моя живот, както и на всички учители и доброволци на фондацията, които разпръскват това безценно знание.

Константин Драгов, строителен инженер, гр. Стара Загора

3 thoughts on “Фондация Изкуството да живееш ми даде увереност, предаде по-дълбок смисъл на живота ми

  1. Pingback: Развитие на личността – или Изкуството да живееш :) | Изкуството да живееш | Доброволците

  2. Pingback: Фондация Изкуството да живееш ми даде увереност, предаде по-дълбок смисъл на живота ми | Опитът в йога на Константин Драгов

  3. Pingback: Фондация Изкуството да живееш ми даде увереност, предаде по-дълбок смисъл на живота ми | Ползите от Сударшан крия

Вашият коментар

