Обучение за предварителна подготовка на инструктори на Фондация Изкуството да живееш с учител от Индия

През изминалия уикенд започна курс ПРЕ ТТС  (Обучение за предварителна подготовка на инструктори) на Фондация Изкуството да живееш в гр. София. На курс ПРЕ ТТС участват 45 участници от България, Сърбия, Черна гора и Македония.
 ПРЕ ТТС курс за предварителна подготовка на треньори с Фондация Изкуството да живееш
Обучение за предварителна подготовка на инструктори на Изкуството да живееш е първата стъпка за онези, които желаят да помогнат на повече хора да преодолеят стреса в живота си. Участниците в обучението се научават да преподават леки дихателни упражнения, кратка водена медитация и най-основни йога упражнения. Обучението развива организационни, лидерски и комуникативни умения в участнците и помага на участниците да преодолеят бариерата да говорят пред публика. Изискване за участие в обучението е изкаран курс Изкуството да живееш – част 1 или YES!+.
За втори път в България се провежда програмата ПРЕ ТТС, този път от чаровната ни старша инструкторка на Фондация Изкуството да живееш от Индия, Димпъл Гаджвани.
Ето какво споделиха някои от участниците след първия уикенд:
Какви са вашите впечетления след първия уикенд на ПРЕ ТТС обучението?
 – Всичко е чудесно! Доста ми е горещо – от напрежението явно. Защото не съм очаквала толкова, че ще съм притеснена на моменти, обаче лека-полека преминават тези мои притеснения и аз се чувствам все по-уверена и по-уверена. Освен това научих много нови неща, за това как да се представям пред публика, и мисля че разцъвфането тепърва предстои! Благодаря Ви!
Курс за предварителна подготовка на инструктори - ПРЕ ТТС с Фондация Изкуството да живееш
Какви са вашите преживявания след първия уикенд на ПРЕ ТТС обучението?
 – Преживяването е страхотно! Не съм очаквал да излъчвам толкова много ентусиазъм и енергия. Аз лично излизах няколко пъти да говоря пред публика, а това е нещо, което винаги съм се притеснявал да правя, а сега вече имам чувството, че ми се получава добре. Хората ми дадоха обратна връзка – казаха ми какво трябва да променя. За първи път не се обидих, а го приех наистина като конструктивна критика и вярвам, че ще успея да го променя. Много благодаря, че ме поканихте на този курс! Много съм щастлив!
Какви са вашите преживявания след първия уикенд на ПРЕ ТТС обучението?
 – Беше много силно! Преминах през доста предизвикателства.
Чувствате ли се променена? Чувствате ли някаква трансформация?
 – Да! Сутринта бях на физическия си ръб!  Не можех да мърдам и да се движа почти, но сега съм по-добре.
 Прекрасно! Много заредена с енергия и много щастлива!
Опишете Вашето преживяване на курса.
– Блик от емоции! Всякакви! Не мога да се конкретизирам само с едно чувство или някаква емоция конкретно..много, много пъстро и много интересно!
Курс за предварителна подготовка на треньори и инструктори с Фондация Изкуството да живееш
Как се чувствате след първия уикенд на ПРЕ ТТС – атмосфера, преживявания, ползи?
– Ползите за мен са невероятно големи! Чувствам се  по-лек, по-зареден с енергия. Чувствам една лекота, която всъщност  много рядко изпитвам. Много съм радостен и щастлив от този курс! През тези два дни се забавлявах наистина много! Хареса ми и групата и инструкторката. Всичко беше прекрасно. Също така – научих много нови неща, излъчвах повече емоция чрез тялото си и най-вече – чувствам се зареден!
Нашите бъдещи инструктори ще споделят техните преживявания с Вас в Семинар за здраве и щастие този четвъртък 20.06.2013 от 19:00 с фондация Изкуството да живееш в София, Културен дом Красно село. (Вход – 3 лв.)

Фондация Изкуството да живееш
3 thoughts on “Обучение за предварителна подготовка на инструктори на Фондация Изкуството да живееш с учител от Индия

  1. Pingback: Обучение за предварителна подготовка на инструктори на Фондация Изкуството да живееш с учител от Индия | Опитът в йога на Константин Драго

  2. Pingback: Обучение за предварителна подготовка на инструктори на Фондация Изкуството да живееш с учител от Индия | Ползите от Сударшан крия

  3. Pingback: Обучение за предварителна подготовка на инструктори на Фондация Изкуството да живееш с учител от Индия | ivankageorgieva

Вашият коментар

