Изкуството да живееш – вътрешна хармония и спокойствие

Споделяме с Вас едно интервю с Адриана, 44 г., участник в много от курсовете на Изкуството да живееш.

dscn2240

С какво се занимаваш?

Работя като мениджър в частна фирма за производство на десерти.

Как реши да посетиш курс на Изкуството да живееш?

Покани ме приятелка – даже ми подари билет за курс Изкуството да живееш!

Кога се случи това, първия ти курс Изкуството да живееш?

Първият ми курс Изкуството да живееш беше през октомври 2009 година.

Значи си разбрала за Изкуството да живееш от нея. Тя също ли посещавала курсовете?

Да, тя също посещаваше курсовете Изкуството да живееш.

Какво ново научи в центъра на Изкуството да живееш и това ли беше първият ти допир до йога и медитация?

Научих много неща в центъра на Изкуството да живееш. Но това не беше първият ми допир до медитация. С медитацията се запознах много отдавна.dsc_3103

Какво по-различно намираш в центъра на Изкуството да живееш?

Обстановката в Изкуството да живееш ми харесва. Също и хората ми харесват много тук. Това, че се развива активна дейност за популяризиране на йога и медитация сред различните обществени прослойки, йога и медитация за всякакъв тип хора! И най-вече децата! Най много ми харесва, че тези техники – йога и Сударшан крия – се  преподават на децата.

Какво се промени в живота ти, откакто се докосна до Изкуството да живееш?

Всичко се промени. Освободих се от болките, които имах в тялото. Това е на първо място – здравето ми се подобри много. Намерих и много приятели, с които ми е приятно да общувам, защото мога да бъда себе си, а не да подтискам някои свои чувства и усещания за света. Когато общувам с други хора, които не са се докоснали до знанието на Изкуството да живееш, не мога да изразя на 100 % себе си.

С какво ти помагат курсовете и срещите в Изкуството да живееш?

Главно с това, че в Изкуството да живееш винаги се чувствам много добре. Каквото и да има, някакъв проблем, който ме безпокои, мога да го споделя и веднага ми олеква. И най-важното – много бързо се намира разрешение. Научих се да се освобождавам от въпросите, които много сериозно ме тормозят  и непрекъснато ми се въртят в главата. Чрез знанията, които получих в Изкуството да живееш, се научих да се освобождавам от това, с което не мога да се справя, поне за момента. Това някак си намира разрешение на въпроса, без моя контрол.

Какво те впечатли най-много до момента? Кое е най-различното в Изкуството да живееш?

Ентусиазма и активността на хората, които се занимават с Изкуството да живееш. На учителите и доброволците  на Изкуството да живееш – всичко се прави с много любов, много е зареждащо и е много приятно да го вършиш. Удовлетворяващо е.

sahaj2

Каква промяна усещаш в себе си?

Спокойна съм, усмихната съм. Вече нищо не може да ме притесни в живота, да ме разтревожи. Имам пълна душевна вътрешна хармония и спокойствие.

Какво мислят близките и приятелите ти за Изкуството да живееш? Някой от тях преминавал ли е курс?

От семейството единствено дъщеря ми е посещавала детските курсове на Изкуството да живееш. Но тя вмомента е в тийнеджърска възраст и е малко дистанцирана, но мисля, че като я премине ще оцени какво е научила тук и ще го използва. А и вижда как при мен настъпиха сериозни промени. Преди от напрежението бях малко агресивна, налагах своите решения. Сега вече общувам много по-лесно с нея. А що се отнася до останалите – майка ми го приема. Дори й показах алтернативното дишане и тя го прави, защото усеща, че й помага.

Можеш ли да ни разкажеш нещо вълнуващо или забавно, което ти се е случило с Изкуството да живееш?

Най-забавният курс за мен беше ДСН (Do Something Now), който изкарах 2 седмици след Изкуството да живееш – част 1, така се застъпиха нещата тогава. Вълната така прерастна от една по-малка в по-голяма, че след това буквално летях! Тогава наистина много силно пожелах да стана учител на деца, но не успях да го направя веднага. Тогава получих ръководството, асистирала съм на един курс Изкуството да живееш, но поради естеството на работата ми не можах да намеря достатъчно свободно време, за да бъда по-активна в това отношение, и състоянието ми като че ли не го позволяваше – в този момент имах трудна комуникация с дъщеря си, което понижаваше енергията и увереността ми. Но мисля, че сега нещата си дойдоха на място. Но курсът на Изкуството да живееш – ДСН, беше най-вълнуващият курс! Препоръчвам го на всеки!

Фондация Изкуството да живееш
http://www.artofliving.org/bg-bg

One thought on “Изкуството да живееш – вътрешна хармония и спокойствие

  1. Pingback: Шри Шри Рави Шанкар – за първото му посещение с Изкуството да живееш в България | Научете за Изкуството да живееш в България

Вашият коментар

