ART Excel – последния детски лагер за тази година!

All Round Training in Excellence – Цялостно Обучение в Отличие

Курс за деца между 7 и 14 год.

Завърши и последният за тази година летен лагер за деца ART Excel. Програмата на детските лагери включва:

  • Релаксиращи процеси, които водят до подобряване на паметта и повишаване на концентрацията
  • Дихателни техники, които освобождават натрупания стрес и напрежение и помагат за справяне с отрицателни емоции, като гняв, агресия, депресия, страх и др.
  • Обучение, което подхранва човешките ценности и подобрява взаимоотношенията у дома; между ученик и учител и между съученици. Акцентът се поставя върху приложими дейности и проекти, които интегрират тези ценности в живота на децата чрез непосредствено лично преживяване
  • Интерактивни процеси, които повишават самоувереността и развиват комуникативните и лидерски качества
  • Забавни игри

Вижте и прочетете забавните моменти от лагера и се уверете в дълбоката мъдрост, която децата са научили!

Самуил, 12 г., Смолян

На детския лагер ART Excel си припомних петте златни ключа, които ще ми помогнат да бъда по-добър в живота. Имахме и много забавни игри, в които винаги имаше заключение, да ни научат на нещо. Много ми хареса и търсенето на съкровището, в което нашият отбор спечели.

IMG_8201

Стефи, 12 г., Шумен

На лагера ART Excel научих йога упражнения, които ме успокояват, най-вече ако се правят сутрин.

Научих, че всяко нещо, стига да имаш въображение и да желаеш да го направиш на 100%, можеш да го направиш толкова красиво, че да си казваш „Уоу! Това аз ли го направих!“

Научих, че ако се разбираш с хората, с които работиш, колкото и да е трудно, може да направиш всичко с тях.

Хареса ми, че за всяко нещо, което си направил на 100%, ти си възнаграден и тогава се учиш, че в живота всяко добро, което си направил, се връща при теб, както и всичко лошо, което си направил.

Хареса ми, че всички станахме приятели и бяхме обградени от много любов.

Борис, 8 г., Силистра

Научих се да бъда отговорно дете. Харесаха ми игрите „Аз те харесвам“, защото трябва да се научим да обичаме. Хареса ми йогата, защото упражненията са супер.IMG_8225

Рая Д., 9 г., Стара Загора

На лагера ART Excel научих 5-те златни ключа. Хареса ми играта КО. Научих комплекса от йога упражнения Поздрав към слънцето. Научих се да бъда силна в живота.

Христо, 9 г., Стара Загора

Научих се да живея по-добре, да помагам на природата.

Кристиан А., 10 г., София

На лагера ART Excel научих 5-те златни ключа. Те ми помагат в живота. Научих позиция диамант, ковашки мях, йога почивка. Научихме се да работим в екип.

Димитър, 13 г., Добрич

Научих се да се успокоявам. Разбрах смисъла на живота. Намерих нови приятели. Също научих, че е много хубаво да се помага. Още по-лесно се запознавам с другите хора. Научих се, че победата не е най-важното. Също се научих да влагам максимални усилия, станах по-спокоен.

Рая О., 11 г., Силистра

Научих на лагера ART Excel, че трябва да сме добри, и че ще има пречки в живота. Хареса ми йогата, защото се успокоявам и животът ми стана по-добър, без компютри, с природата. Харесват ми игрите, спането и самият лагер ART Excel!

Габриела, 13 г., Пазарджик

На лагера ART Excel научих как да направя живота си по-добър и пълноценен. Научих се да бъда силна и уверена в себе си. На лагера се научих как да бъда себе си и да не се влияя от другите. На лагера ART Excel научих как да се владея чрез йога. На лагера играем игри, правим много успокояващи йога упражнения. На летния лагера намерих много нови приятели и се научих как да общувам с тях. Има много неща, които може да се научат в лагера ART Excel. Пожелавам на всички да дойдат и да се забавляват, и да правят всичко в живота си на 100%.

IMG_8261

Мина, 11 г., София

Научих 5-те златни ключа. Всички игри ми харесаха много. Търсенето на съкровището беше интересно. Научих много неща, които ще ми бъдат полезни в живота. Научих се да оценявам себе си и да бъда полезна. Само не ми хареса, че седяхме малко в морето.

Ясин, 11 г., София

Хареса ми търсенето на съкровището. Да прилагам златните ключове.

Димана, 12 г., Стара Загора

На този лагер ART Excel научих много нови неща. Научих петте златни ключа, които ми помагат да се чувствам по-добре. Сприятелих се с много нови приятели, добри приятели. Упражненията, които научих в часовете по йога са много интересни. Игрите също бяха много забавни – на морето също. Прекарах си страхотно на летния лагер ART Excel.

IMG_8327

Ванеса, 9 г., Ракитово

Игрите на летния лагер ART Excel ми харесаха много. Научих 5-те златни ключа: Първи подай ръка – по един нов приятел всеки ден; Засмей се и се отпусни; Говори в настоящето; Печелиш или губиш живота е празник; Ако мечтата ти не се сбъдне – измисли си нова по-добра мечта. Тези ключове много ми помагат да живея по-пълноценен живот!

Владимир, 11 г., София

Харесаха ми много от игрите. Научих всичко. Преживях всичко. Хареса ми 90% от лагера.

TAD_4472

Тома, 9 г., София

Научих 5-те златни ключа и също, че не трябва да се предавам. Най-много ми хареса като търсихме съкровището. Много ми хареса летния лагер ART Excel.

Иван, 11 г., Стара Загора

Беше много хубаво. Научих 5-те златни ключа. Хареса ми търсенето на съкровището. Има много приятни хора.

3 thoughts on “ART Excel – последния детски лагер за тази година!

  1. Pingback: ART Excel – малките участници на Изкуството да живееш във видео! | Изкуството да живееш | Преживявания

  2. Pingback: ART Excel – последния детски лагер за тази година! | Ползите от Сударшан крия

  3. Pingback: Тонизиращият пролетен лагер за деца ART Excel – преживявания от Изкуството да живееш | Изкуството да живееш | Доброволците

Вашият коментар

