YES! – последни спомени от летните лагери на Изкуството да живееш

DSC_0043

Антонио, 12 г., София

В началото ми изглеждаше много тъпо, обаче още първия ден ми стана готино. Радвам се, че попаднах в този отбор, защото правим всичко взаимно, всяка сутрин се будим заедно, всеки се държи много готино. Радвам се, че спечелих медал. Аз се опитвам да следвам всички съвети от лагера YES!. Един път щях да спя на терасата, ама Сана ме помоли да не спя и аз си спах в стаята. За това, че не се позволява да се ядат и пият особено храни и напитки не съм против. Преди са ме канили на йога, ама отказах. Сега след този лагер ще ходя.

Иван, 16 г., София

Събиране с хови хора, за нови приключения, нови преживявания, нови приятели, отборни игри и отговорности като лидер на отбор. Като цял ми хареса всичко в лагера YES!.

Радослав, 17 г., Силистра

Много ми хареса в лагера YES!. Обаче имаше много правила, които са непонятни за мен и за малко щяха да ме изгонят. Може би на повечето от нас щеше да им бъде по-добре, ако нямаше вечерен час. Срещнах много приятни хора, също така забавни, красиви, уникални и като цяло много ми хареса на лагера.

Боряна А., 15 г., Бургас

В началото си мислих, че няма да имам никаква полза от този лагер и няма да науча нищо, но определено не е така. Чувствам се различно и съм по-осъзната. Намерих много приятели и се запознах с наистина страхотни хора. В началото си мислих, че ще е доста скучно, че няма да се забавлявам и няма да се запозная с никого, защото съм доста срамежлива. Но след всичко, което преживях тук на лагера YES!, намерих наистина страхотни хора, с които ми беше приятно и забавно. Надявам се догодина пак да дойда и да ми е още по-интересно.

Също така упражненията, които научих ще са ми много полезни в живота. Сега съжалявам, че не правих всичко на 100% и не се отпуснах съвсем, но въпреки това ще помня този лагер цял живот!!!DSC_0212

Антония, 15 г., Бургас

Когато дойдох на лагера бях много притеснена. Седяхме 1 час в стаята и се чудихме какво трябва да правим, дали трябва да слезем, къде трябва да отидем. След известно време започнахме с помощта на игрите да се опознаваме помежду си. След първите два дни все още бях притеснена, но може би заради упражненията, йогата или заради това, което ни говориха и мъдростите, които споделяха с нас, започнах да се освобождавам и отпускам. Чувствах се по-спокойна. В началото на лагера смятах, че това, което правим е глупост и че не ми е нужно, но истината е, че това са много полезни и ценни за нас неща, които могат да ни помогнат доста в живота. Смятах, че ще бъдем 5-10 деца с двама инструктори, че цял ден ще почиваме и релаксираме, но ние направихме много повече от това. Радвам се, че бях част от този лагер YES! и се надявам да дойда пак догодина!

Георги, 13 г., Бургас

Когато дойдох за първи път и се запознах с много нови хора, и на другия ден започнахме да правим йога, ходихме на плаж. Вечерта беше най-забавна, защото тогата имахме дискотека, тогата мен ме беше срам да танцувам, но се отпуснах и вече не ме беше срам, и започнах да танцувам и да говоря с други хора.

Диляна, 15 г., Бургас

За мен лагера YES! беше едно от най-хубавите преживявания за лято 2013. В началото ми беше странно и не вярвах, че лагера може да ми помогне да променя нещо в себе си. Но в последните два дни забелязах, че всички упражнения и уроци са ме научили на много неща. Запознах се с много готини и различни хора, и малко или много научих няколко неща от тях. Единственото, с което трудно свикнах е режима, обаче това ми хареса, точно от това имах нужда – 6 дни без да съм във Facebook и се чувствах по-пълноценна.

Беше много хубаво и ще дойда пак с удоволствие.

Николай Б., 15 г., София

Цял ден имахме пълна програма. Научих как да премахвам стреса от себе си. Имаше страхотни игри. Всички се държаха много добре с мен. На плажа играхме и се забавлявахме. Времето беше много хубаво и се къпахме в морето. Беше супер!!! Беше много забавно. Запознах се с много нови хора. Бих дошъл пак. Не ми се иска да си тръгвам. Надявам се другата година да бъде още по-яко!!!DSC_1162

Йована, 14 г., София

Преживяването ми на този лагер YES! беше хубаво. Единственото нещо, което не ми хареса е ранното ставане. Бих искала да идвам и да се запознавам все с невероятни и забавни хора. Искам да преживея пак всички тези прекрасни моменти даже и по-хубави. Това беше един от най-хубавите лагери, на които съм била!

Стефания, 14 г., София

Беше един от най-хубавите лагери в живора ми. Играхме интересни игри, които ще ми помогнат в живота. Сприятелих се с много хора, които ще ми останат приятели и ще продължаваме да се виждаме. Бяхме в режим и повечето бяха против него, но на мен ми хареса да живея по по-здравословен начин за 1 седмица и ще се опитам занапред да го правя. Единственото, което не ми хареса беше ставането, но като минаха няколко дни свикнах горе-долу. Като цяло беше много забавно и интересно и другата година задължително ще дойда пак!!!

Светлана, 16 г., Силистра

В началото бях много песимистично настроена за лагера. Мислех, че никога няма да се променя, винаги ще съм притеснителна, няма да си прекарам добре. Мислих, че никой няма да ме харесва, че моите комплекси, другите хора ще ги използват срещу мен. Първите два-три дни ми беше много трудно. Очаквах никой да не говори с мен. Беше ми много притеснено да заговарям и общувам с момчетата. С времето стана по-лесно. Започнах да се отпускам, на дискотеката се забавлявах на макс. Когато танцувах бях себе си и бях уверена. С упражненията и медитацията се научавам да съм по-уверена и през останалото време. Вече не ми беше неприятно да съм около хора или пък да отивам и да разговарям с тях. Получих душевно спокойствие. Последните два дни бяха невероятни. Бях себе си, имаше хора, които ме харесаха, заради това, което съм, заради усмивката и вече лъчезарното излъчване. Комплексите ми относно фигурата, срамежливостта покрай момчетата започнаха да изчезват и най-после можех да бъда себе си, а не тази, която „готините“ искаха. Вписвам се в моя свят. Благодарна съм на лагера YES!!! Косьо и Сана са едни от най-удивителните хора. В мен има увереност, в мен има щастие. Благодаря!

Димитър С., 13 г., Добрич

От лагера YES! ми харесаха хората с различен вид, стил и характер – нямаше един еднакъв човек. Намерих приятели за цял живот. Също ми харесаха новите научени техники. Любимото ми беше моят отбор и приятели – не мога да мечтая за по-добри. А и също ми хареса, че големите бяха уникално смешни! Това беше от мен 🙂IMG_8426

Симона, 15 г., София

Винаги преживяванията ми от лагерите на фондация Изкуството да живееш са прекрасни. Тази година отново имаше много яки хора, с които се запознах, видях се и със старите си приятели. Бих дошла отново на такъв лагер. Препоръчвам курса YES! на всеки. Усещането е върховно.

Александър, 16 г., Пловдив

Доста интересен и поучителен лагер! Хората са уникални и те карат да се чувстваш обичан и желан. Другата година ще дойда пак задължително!

Димитър Д., 16 г., София

Това беше най-якият лагер някога! Толкова много години хора. Жалкото е, че е само една седмица. Тук се научих на много важни неща в живота. Радвам се, че дойдох и догодина пак. Благодарение на лагера YES! научих най-вече да бъде себе си.

Николай Г., 16 г., Кюстендил

В началото не бях толкова ентусиазиран. Но в момента съм на върха на щастието си. Но също така ми е много мъчно, че лагера YES! свърши толкова бързо. Тук хората са прекрасни, искаше ми се да остана още. Мъчно ми е, че си тръгвам.IMG_8499

Кристияна, 14 г., София

На мен много ми хареса лагера YES!, защото се запознах с много готини хора и научих повече неща за живота. Харесват ми много игрите.

Божидар, 15 г., Търговище

Много ми хареса лагера YES!. Имаше моменти на хаус, но въпреки това беше невероятно.

TAD_5620

Елица, 17 г., София

Научих много неща и се чувствам страхотно. Дори и да сте толкова строги пак сте яки и сте пичове. А хората тук са прекрасни и изключително мили и добри. Като цяло всичко много ми хареса, бих искала да дойда и догодина.

Кристиян, 14 г., София

В началото на лагера YES! се чувствах неуверен. Притеснявах се, че няма да си намеря приятели и че ще ми е скучно. По-късно разбрах, че съм грешал. Запознах се с много страхотни хора и ми беше по-забавно отколкото мислех. Ръководителите са много забавни хора и не съжалявам за нито една минута прекарана тук. Не бих искал да пропусна нито един лагер и отново да преживея всичко това.

IMG_8556

Янислав, 13 г., Кюстендил

Моето преживяване в лагера YES! беше невероятно. Запознах се с много хора, научих много йога техники, които ще ми потрябват в живота. Забавлявах се много, ходихме на плаж и там си изгубих очилата. Любимата ми игра беше търсенето на съкровището. След лагера YES! се чувствах друг човек. Лагера беше невероятно готин и мисля другата година пак да дойда.

Вашият коментар

