Няколко думи за медитацията

medi15-05-101086

Медитацията

  • Ни прави психически устойчиви, така че да посрещнем всяка ситуация с усмивка;
  • Ни прави спокойни. Дарява ни с вътрешен мир, който се отразява в ситуациите намиращи се извън нас;
  • Медитацията увеличава нашата устойчивост към различни емоционални състояния;
  • Намалява тенденцията импулсивно да реагираме  на дадени ситуации и увеличава тенденцията осъзнато да действаме;
  • Е ефективен начин да противодействате на стреса във вашия ум.

 white_girl_mudra_pranayama (3)

Няколко минути само за теб – Твоето време за медитация

Чудите се как да се откъснете от ежедневната работа и други отговорности и да намерите само няколко минути за медитация? Подходящото време за медитация е сутринта, това ще ви помогне да останете спокойни през целия ден. Може да медитирате и когато искате да си починете от работата, например – преди следобедното си кафе. Това е времето, когато можем да бъдем сами със себе си, затваряйки вратите за ежедневното бърборене на ума си, напълно отпуснати и освободени от всевъзможни мисли. Можем да се възползваме максимално от това време и да подобрим опита си с медитацията с няколко бързи съвети.

japanesemeditationsession-208

 

Медитацията е лесна – Следвайте тези съвети

  • Удобна среда – Препоръчително е да медитирате на тихо място. Това помага за по-добрата концентрация и дава възможност за по-дълбока медитация.
  • Бъдете постоянни в практиката – Би било добре да медитирате по два пъти на ден и да сте постоянни в практиката. Само тогава ще сте в състояние да наблюдавате положителните ефекти с всеки изминал ден.
  • Медитирайте с вашите приятели – Може да се събирате с някои ваши близки приятели и да медитирате заедно, в група. Това може да подобри вашия опит с медитацията и да ви стимулира да сте постоянни в практиката.
  • Раздвижете се и се разтегнете преди медитация – Това помага да намалите стреса и напрежението в някои части на вашето тяло, да се отпуснете и да се насладите на медитацията.
  • Наблюдавайте мислите си- Не правете усилие да се противопоставяте на мислите си. Оставете ги да се носят свободно. Медитацията е липса на кавото и да е усилие.
  • Успокойте се – уверете се, че медитирате поне 10-15 минути. Не бързайте да отваряте очите си.
  • Уверете се, че стомахът ви не е пълен преди медитация – Така ще избегнете възможността да заспите по време на медитация!
Advertisements

One thought on “Няколко думи за медитацията

  1. Pingback: Няколко думи за медитацията | Ползите от Сударшан крия

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s