Курсовете на фондация Изкуството да живееш по програмата Свобода зад решетките продължават!

През октомври 2006 г. с подкрепата на Министерството на правосъдието на Република България, фондация Изкуството да живееш стартира хуманитарен проект  Свобода зад решетките  с преподаването на антистрес програмата на Изкуството да живееш за служители и лишени от свобода в българските затвори и пробационни служби. Проектната цел на фондация Изкуството да живееш е подобряване на физическото и психическото здраве на служителите и лишените от свобода в затворите.

Вижте какво споделиха  с нас някои от участниците в курса по програмата на фондация Изкуството да живееш Свобода зад решетките, който се проведе през януари в Пазарджик.

Изображение

Първият ден просто от любопитство реших да отида на курс Изкуството да живееш. Когато започнах този курс по йога имах много мисли, които ме измъчваха всяка вечер, когато си лягах. Имаше вечери когато не съм спал до сутринта. След първия – втория ден от курса те изчезнаха. Аз бях спокоен човек. Благодарен съм, че този курс ми помогна толкова много. Съжалявам, че последните два дни не можах да бъда на 100% , защото ме болеше зъб. Благодаря ви.

А колкото до курса Изкуството да живееш е приятен и забавен. Има доста усмивки. Благодаря ви.

                                                                                                              Денис

Курсът Изкуството да живееш много подобри моето настроение. Тези дихателни техники ме успокояват. Бастриката почиства моя организъм, почиства белия ми дроб. Приемам по-добре отношението на другите към мен. Заспиването ми вечер става по-лесно, събуждам се с добро настроение, бодър. Мислите ми станаха по-добри въпреки мястото където съм.

Янко Мирчев Богданов

Научих някои новости.

Приповдигнато настроение, успокоение на духа, подобряване на съня, подобряване на настроението.

Константин

Вашият коментар

