„Програма за щастие“ във Варна и много емоции за участниците!

Преживявания от Програма за щастие-Варна

За пореден път фондация „Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ този път в град Варна между 25 и 28 май 2015 година.

Изкуството да живееш – програма за щастие е изключително ефективна програма за справяне със стреса и развитие на пълния човешки потенциал.

Участниците в курса преживяха множество емоции и научиха нови неща за себе си и живота. Ето какво споделиха с нас, че е предизвикал курсът  „Програма за щастие“ в тях:

„Курсът „Програма за щастие“ беше най-хубавият курс в живота ми, като се надявам да е един от многото ми предстоящи такива. Изпитах много искрени и топли чувства към хора, които едва познавам и разбрах, че когато се държиш естествено и свободно, се чувстваш  много по-спокоен. Искрено благодаря за този курс и се надявам повече хора да следват този начин на живот и позитивна и духовна нагласа! Аз ти принадлежа!

С много любов!“, Камелия

Най-много ми хареса срещата с хора, които са много различни. Много ми хареса и инструкторката на фондация Изкуството да живееш Ваня ,  на която завиждам за способността и да бъде толкова спокойна и уравновесена.Много съм доволна от това, което научих и се надявам да практикувам наученото в живота си.„, Петя

Програма за щастие

Много съм щастлива, че присъствах на това място, с тези хора, този учител. Въпреки, че това ми е третият подобен  курс, се чувствах много различно и преживях много нови неща. Много силни и пречистващи бяха за мен крията и всички процеси. През тези дни започнаха да се случват чудеса, особено след домашните, които правех. Върна се радостта в мен.Тръгвам си много ентусиазирана, вдъхновена и щастлива. Запознах се с прекрасни хора.Ваня беше прекрасна. Благодаря!!!„, Ирена

Усмихвам се по-лесно от всякога, чувствам се по-уверен, изпълнен с желание за повече щастие, което да усвоявам и дарявам!„, Георги Дойчев

Безкрайно съм благодарна на Art of living, че ги има!Попаднах в курса Програма за щастие в точния момент от живота ми, когато ми беше много необходимо да се науча да живея тук и сега, да виждам щастието в живота си, откривайки го вътре в мен. Научих и много нови и полезни техники.„, Вени

„От курса на Изкуството да живееш оставам само с положителни емоции. Беше ми много приятно, чувствам се заредена. Научих много.„,Нина Митева-Дойчева

Най-ведрия, най-усмихнатия, най-енергийния курс част 1, който съм карал във Варна до сега. Хората бяха изключителни, позитивни и усмихнати през целия курс! Бих го повторил на мига!“,Иван

„Положителни емоции, радостни мигове, опознаване на други хора, духовно пречистване.„,Силвия

„Ходил съм на стотици курсове, но курсът „Програма за щастие“ ще се запечата в съзнанието ми за цял живот. Благодаря ви от все сърце, Бъдете живи, здрави и влюбени!“,Антон

One thought on “„Програма за щастие“ във Варна и много емоции за участниците!

  1. Pingback: Незабравими емоции от курса „Програма за щастие“ от 25 до 29 юни, 2015 година | Изкуството да живееш | Доброволците

Вашият коментар

