Незабравими преживявания от лагера ART EXCEL (23-29 август, 2015г.)!

Фондация „Изкуството да живееш“ проведе летен лагер ART Excel от 23 до 29 август, 2015   за ученици от 1 до 7 клас  в старозагорски минерални бани, база „Родопи“  и създаде много нови емоции за своите участници!

Специално разработена за деца от 8 до 13 години, програмата ART Excel (All Round Training in Excellence – Цялостно обучение в отличие) помага на децата да преодоляват стреса, задръжките и комплексите чрез забавни игри,физически упражнения, дихателни техники, отпускащи медитации и други интересни творчески процеси, които подпомагат естественото самоусъвършенстване в среда без съревнование. След завършване на програмата децата откриват, че концентрацията и паметта им са се подобрили, намират у себе си нови творчески способности.

Всички аспекти на детската личност – физически, умствен, емоционален и духовен – се усъвършенстват.

Разбери какви са впечатленията на нашите участници, които те споделиха с нас:

Като за начало лагерът ART EXCEL ми хареса. Имаше много интересни игри и занимания. Научих петте златни ключа, които помагат при всяко затруднение. Запознах се с доста деца. Имах и лоши моменти, но им се усмихнах и продължих. Любимите ми занимания: 1. Ходене на басейн. 2. Дискотеките 3. Пиеите 4. Вечерта на талантите.„, Николай-Вълци

Моето преживяване на лагера ART EXCEL беше много хубаво, защото имаше много интересни игри. Най-много ми хареса дискотеката, басейните и работата. Аз научих няколко златни ключа. Намерих си нови приятели.„, Роберта

На лагера научих 5 златни ключа, йога и сутрешни разгрявки. Научих се как да работя в екип. Също така да помагам в кухнята. Имаше много забавни моменти като: ходенето на басейн, игрите и т.н.. Създадох нови приятели на лагера ART EXCEL и се забавлявах.„, Александър

На мен най-много ми хареса когато ходим на басейн. Защото там беше много забавно. Направи ми впечатление, че много често се събираме в залата. Научих много нови неща като да играя в отбор, да се отпусна ии да се забавлявам.Беше страхотно!„, Теодора

На лагера на „Изкуството да живееш“ научих много неща. Научих как да живея по-здравословно, как да не се запъвам на проблемите в живота и да се забавлявам, как да работя в екип също беше полезно. Да правя задачите, които ни дадоха, да помагам със сигурност ще ни помогне в живота и дисциплината. Също научих как да медитирам, за да мога да се успокоявам и съсредоточавам по-лесно. Този лагер ми помогна много като ми помогна да живея по-здравословн и да направя нови приятели и спомени, които ще помня цял живот! Благодаря!„, Деян Власаков

Изкарах си добре. Хареса ми. Добри неща: 1. Работихме в екип. 2. Дадоха ми медал. 3. На предпоследния ден ядохме сладки. Лоши неща: НИЩО!„, анонимно

Лагерът беше страхотен 🙂 запознах се с много нови деца. Нашият отбор се казваше Вълци. Научих многоо неща! 5те златни ключа бяха едно от тях! Много ми харесаха игрите, басейна, храната и още много неща. Лагерът ART Excel  е страхотен! 🙂 „, Антоанета

Лагерът много ми хареса, игрите бяха много интересни. Научих много за йогата, намерих си много приятели- по един нов приятел всеки ден. Засмей се и се отпусни,ако мечтата ти не се сбъдне- златни ключа.„, Рая

Много ми хареса храната и басейна.Също така ми харесаха игрите и упражненията.Танците и пеенето на песни, една вечер аз и бате Ники си говорехме за планетите. Впечатли ме похода, съкровището, сладоледа и дискотеките, а за малко забравих- и йогата.„, Мария

На мен ми хареса всичко, освен когато си лягахме, защото забавите свършваха и много трудно заспивах. Впечатли ме това, че съкровището бе в боклука и никой не се погнуси. Също и когато стане време за ядене всички почват да бягат като обезумели и неяли от 1 седмица, към кухнята.Научих как да правя царско дишане и др.“, анонимно

На лагера ART EXCEL си изкарах добре с приятели и с нови хора. Преживяването беше супер и се надявам да дойда пак.“, Рангел

Аз научих, че никога не трябва да се разделяш от своя отбор, защото един ден може да го срещнеш и той да ти помогне. Научих, че трябва да правиш добро без да очакваш нещо в замяна и винаги трябва да се работи в екип. Ние не намерихме съкровището,  но имаме най-много точки.“, анонимно

Този лагер ми направи голямо впечатление, беше много хубав. Имаше много добри асистенти. Имаше много забавни игри и хубава организация.  Най-добрият отбор за мен са Лъвовете, защото аз съм от този отбор и го подкрепям, но по принцип най-добрият са Маймуните. Ние открихме съкровището и в съкровището имаше много сладки, но Лъвовете си хапнаха само 2-3, но после хапнахме и торта. Хареса ми.„, Вивиан

Петте златни ключа. Ако съм позитивен и се усмихвам по-често проблемите ми ще се оправят. Продължение – по 1 нов приятел всеки ден, подай първи ръка и още 4 подобни.„, Емил

На лагера аз научих като за начало и основно 5-те златни ключа, които са и основата на всичко останало. Аз не харесвам много задачите за креативност и обръщам по-голямо внимание на йогата и медитациите. За жалост, те са по-малко. Запознах се с нови хора, както и се видях и със стари приятели, с които единственото, което ме свързва е този лагер, а това е още по-страхотно, защото означава, че той( точно по предназначение) създава нови и силни приятелства.“, Александър Терзиев

На лагера ART EXCEL най-много ми хареса 5-те златни ключа, защото зная,че те ще ми улеснят живота и ще ме направят щастлив. Това, което не ми хареса беше разделението на отбори. Харесаха ми игрите, дискотеката и някои от работите. Този лагер ще ми помогне в създаването на нови приятелства и ще усъвършенства спокойствието ми.„, анонимно

На мен лагера много ми хареса, също така на него се научих да съм по-открита. С Мария и София много се забавлявахме. Научих се да мия чинии, да хвърлям боклука и да мия пода. Този лагер е невероятен. Бях в най-хубавата стая и имах най-добрата съквартирантка-Ния. Научих се да играя отборно, да се смея повече.  Лагерът ART EXCEL беше чудесен.“, Женя

Лагерът беше много полезен, хубав, як и готин. Това е така, защото той ми помогна да съм по-смел, по-съсредоточен, да имам повече концентрация и да си намеря повече приятели, интересен, защото играхме игри, търсихме съкровище, ходихме на басейн, за сладолед, спортувахме и имахме йога. Много ми хареса. Надявам се пак да дойда и да имам много приятели и да се забавлявам.„, Иван

Вашият коментар

