Споделени впечатления от курса „Изкуството на медитацията“, гр. Варна

Програма за щастие - ВарнаКурсът Изкуството на медитацията на фондация „Изкуството да живееш“, воден от единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов донесе незабравими емоции на участниците в град Варна.

Медитацията е универсална и е дар към човечеството, с който се достига духовно състояние на безкрайност, неограничено от идентичностите. Тя е единственото средство за завръщане към невинността.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов.

Вашите емоции са важни за нас – виж какво ни споделиха и самите участници след курса Изкуството на медитацията:

„Изкуството на медитацията“ на фондация „Изкуството да живееш“ е позитивен курс, който отговори на любопитството ми. Изненада ме, защото не бях подготвена, какво да очаквам, „запали” ме за още.Щастлива съм.“,  Вили

„Курсът „Изкуството на медиатацията“ ми бе полезен с това, че научих възможността да освобождавам стреса и негативните емоции натрупани в ежедневието. Да се обърна към своето вътрешно аз, към духовното. Благодаря на „Art of Living” и на Косьо!“, Теменужка

„Тръгнах с любопитство. Получих нови знания и усещания. Контактът с учител от фондация „Изкуството да живееш“ е тържествуващ. Готвя се за нови предизвикателства.“, Валя

„На курса „Изкуството на медиатацията“ на фондация „Изкуството да живееш“ научаваш техники за успокояване на ума и изчистване на стреса-изключително полезно в днешното напрегнато ежедневие. Личната мантра ти помага да навлезеш по-бързо в състояние на покой и да уравновисиш съзнанието си. Начин за зареждане с много енергия за кратко време.Благодаря!“, Лили

„Курсът „Изкуството на медиатацията“ ми донесе:

  1. Положителни емоции.
  2. Запознанства с нови хора.
  3. Познания за медитацията.
  4. Подобряване качеството на живот във всички направления.
  5. Чувство за удовлетвореност. и др.
  6. Нови познания.

Румен

12071497_10204928868803133_412829235_n

„По време на курса „Изкуството на медиатацията“ на „Изкуството да живееш“ успях да осъзная силата на духа, ума, съзнанието, подсъзнанието си и да я усетя физически и надградих още нещо към своята личност.“, Зоя

„Много съм удовлетворена от курса „Изкуството на медиатацията“, от воденето на Константин от фондация „Изкуството да живееш“ и всички отговори на въпросите, които зададох. Аз имах мантра от Райнер преди няколко години, но сега разбрах, как точно да я ползвам, медитирайки, за най-добър ефект.“, Благодаря!!!

  • „Чудесно преживяване
  • Удовлетвореност
  • Знание за медитацията
  • Практическо приложение
  • Нови запознанства, нови усещания.“

Ваня

„Курсът по медитация на фондация „Изкуството да живееш“ ми беше много полезен, защото научих уникална техника за медитация и получих лична мантра. Изпълнена съм с желание и енергия да практикувам постоянно. Константин ме вдъхнови изключително с излъчването си, с това спокойствие, усмивка и любов, с която ни преведе през знанието за медитиране.Тръгвам си заредена с много ентусиазъм, вдъхновение, вяра и благодарност.“, анонимно

„По-красиво усещане до сега не бях изпитвал, чудесно допълнение и завършек на Програмата за щастие в моите очи. Уникалната техника Сударшан Крия в допълнение на Сахадж Самади е най-мощното оръжие за справяне на стреса и личното развитие!“, Иван

„Благодаря! Курсът „Изкуството на медитацията“ ми помогна да подтисна припряното си. Днес усетих, че е намаляла и нервността ми при шофиране, т.е. не се издразних на ситуация, при която обикновено, когато съм сама в колата шумно реагирам. Имах желание за такава промяна и се радвам, че я постигам.Най-важно за мен е, че се срещам тук с позитивни хора и ведри хора.“, Живка

„За мен беше много полезен курсът „Изкуството на медитацията“. От дълго време имах намерение да го изкарам и сега съм много въодушевена, че имам тази техника в своя арсенал. По време на груповите медитации имах силни и дълбоки преживявания и успях да се заредя с ентусиазъм и положителна енергия.

Благодаря ви много!!!“, Мариела

„За мен курсът „Изкуството на медитацията“ на фондация „Изкуството да живееш“ беше изключително полезен и много интересен.Всеки ден аз съм подложена на много стрес и напрежение и медитацията смятам, че много ще ми помогне.“, Лейла

.

3 thoughts on “Споделени впечатления от курса „Изкуството на медитацията“, гр. Варна

  1. Много ценен курс! Това дълбоко знание е предадено по толкова лесно разбираем начин! Всеобхватно и накратко, като екстракт от древната мъдрост. Ето затова курсовете на „Изкуството да живееш“ достигат до милиони хора по света, защото са достъпни за всеки обикновен човек. Благодаря ви!

Вашият коментар

