Споделени впечатления от курса „Изкуството да живееш“, град Русе

IMG_4154

Фондация„Изкуството да живееш“  проведе за пореден път своя курс „Програма за щастие“ този път в град Русе през септември 2015 година. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма, която подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха много емоции и научиха много различни неща за себе си и своя живот. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„На курса „Изкуството да живееш“ преживях усещане за близост с непознати досега хора. Забавни и весели игри. Разтърсващи техники. Много смях. Малко сълзи. Уникална дихателна практика. Прекрасни инструктори – истински, вдъхновяващи. Прекрасно преживяване и незабравим спомен. Начало на нещо красиво и истинско. Благодаря!“, Милена

„Курсът „Изкуството да живееш“ е дълбоко и разтърсващо преживяване, пречистващо и трансформиращо. Получих отговори на много мои въпроси, получих и потвърждения на неща, които вече прилагам и живея. Себепознанието и еволюцията не спират, не търпят застой, благодаря ви, че чрез вас до мен достигна знание и мъдрост. Познах различни практики и усетих различната вибрация в тях. Благодаря!“, Корнелия

„Курсът „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ ме обогати много. Придобих нови знания. Запознах се с чудесни хора. Заредих се с положителна енергия.“, Ивелина

„Изключителна благодарност. Пълно „изключване” от всичко по време на крия. По-голяма увереност да говоря пред хора. Повече смелост да поемам отговорност. Курсът „Програма за щастие“ е неописуема радост. Голяма близост с непознати хора.“, Кристин

„Нямам думи!!! Възторг, задоволяване на важни житейски потребности, осмисляне на живота. Гордост, че съм част от това общество. Животът вече го гледам с други очи след курса „Изкуството да живееш“ и се радвам на осъзнаването, че съм вселената.“, Никола

„Благодаря, за прекрасните мигове с ВАС! Започнах курса „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ в доста тревожно състояние. Всичко се оправи, чувствам се прекрасно. Това, което правите е прекрасно!“, Мария

„Много съм доволен от изкарания курс „Изкуството да живееш“. Осъзнах мото истинско Аз. Чувствам се по-спокоен. Подхождам към задълженията си и усмивка и увереност.“, Крум

„Аз в този първи курс, изпитах различни чувства, които никога не бях изпитвала – като толкова спокойна и щастлива, никога не съм била самата аз. Изпитах радост, тъга и удовлетворение… Благодаря ви!“, Наталия

„Курсът Изкуството да живееш част 1, дава изключително мощна и ефективна практика за справяне с ежедневния стрес.“, Илиян Маджаров2015-11-09-3429

„За мен преживяването от курса „Изкуството да живееш“ беше уникално. Досега не съм присъствала на такъв курс. Пречистващо. На никоя практика досега не съм имала толкова силни усещания и преживявания. Техниката е перфектна, работи бързо и ефективно, приложима е в ежедневието.“, Снежина

„На курса „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ промених сивото ежедневно съществуване. Раздвижих мускулите си, ставите и дробовете си. Това освежи и мисълта ми. Срещнах и се сближих с мили и симпатични хора, с които иначе бих се разминал на улицата, без да ги забележа. Докоснах се до най-ниската степен на мъдростта на Шри Шри.“, Арсен

„Събудих детски спомени, извадих много дълбоко скрити чувства. През тези дни много често сменях настроението си и емоциите, които изплуваха в съзнанието и ме заливаха. На петият ден се чувствах много добре и смятам да продължа напред.“, Бисерка

 

One thought on “Споделени впечатления от курса „Изкуството да живееш“, град Русе

  1. Pingback: „Изкуството да живееш – Програма за щастие“,гр.Русе | Изкуството да живееш | Преживявания

Вашият коментар

