„Изкуството на медитацията“ – нови преживявания

IMG_0749

Курсът Изкуството на медитацията на фондация „Изкуството да живееш“, воден от единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов донесе незабравими емоции на участниците в град София от 27 до 29 ноември, в център за щастие, Бизнес парк.

Медитацията е универсална и чрез нея се достига духовно състояние на безкрайност, неограничено от идентичностите. Тя е единственото средство за завръщане към невинността.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов.
Ето какво ни споделиха участниците в курса Изкуството на медитацията:

„Преживяването от курса на фондация „Изкуството да живееш“ беше интересно и полезно, защото ми даде насоки и отговори на много мои въпроси. Зная, че ще отнеме време, докато усвоя медитацията, както и да почувствам ползите от нея. Убеден съм, че обучението е добро начало и отправен пункт за бъдещето ми развитие.“, Ивайло

„Интересен и информативен курс за медитацията на Изкуството да живееш. Отговори на много мои въпроси. Смятам техниката за много полезна, ефективна и справяне с негативните мисли и емоции. Учи те да наблюдаваш навътре в себе си.“, анонимно

„Неочаквано за мен положително преживяване. Как не съм се срещал по-рано с това…?! Наистина много полезно за мен познание за възприемането на околната среда. Супер!“, Георги

„След Програмата за щастие реших да продължа с курса за медитацията. Чувствам се щастлива и спокойна, благодарение на прекрасният и усмихнат учител, който ни научи какво е медитация. Благодаря!“, Пламена

„Курсът „Изкуството на медитацията“ ми даде технически насоки как да медитирам. Преди това бях прочел за медитацията, но всичко беше просто информация, която не знаех как да приложа на практика, а сега вече знам. Благодаря!“, Цветослав Върбанов

„След многократни предишни опити най-после успях да постигна медитация. Чувствам се удовлетворен и щастлив от това. Тази техника наистина работи!“, Валери

„Курсът „Изкуството на медитацията“ беше за мен още една стъпка в духовното ми израстване, в постигането на положителна нагласа към живота и вътрешен баланс. Чувствам се по-щастлива!“, Катя

„Усещане за бягство, покой, просветление, благодарение на личната мантра, заредена с енергията на Учителя. Всеки човек има нужда в днешно време да владее йога, прана яма и медитация, както е получил другите си умения за живота и образование. Благодаря, че Ви има!“, Марияна

„Имала съм възможност да присъствам на т. нар. Водени медитации, но този вид Сахадж Самади ми допадна най-много, защото почувствах истинско успокоение и вглъбяване. Може би обстановката в толкова отдалечено място от шума на големия град, също изигра своята роля. Благодаря на Константин, за неговото обаяние и спокойствие!“, Елена

„Благодарна съм, че успях да участвам в курса „Изкуството на медитацията“. Отдавна търся ефективен начин за медитация и мисля, че сега намерих такъв и то приятен и лесен. Освен техниката, курсът ми даде по-силно намерение да съм постоянна в практиките си. Благодаря! Щастлива съм, че съм част от това!“, Диана

„За мен този курс беше много полезен, тъй като ми донесе спокойствие, както в този момент, така и занапред. Аз съм човек, който търси баланс и вярвам, че медитацията, практикувана редовно, ще ми го даде.“, Петя

„Дълбоко вътрешно изживяване, което трябва да осмисля във времето напред!“, Иван

„Очаквах курсът по медитация да бъде доста по-сложен и с много теория.  Не повярвах отначало на водещия, че тази медитация е много лесна. Наистина съм впечатлена и благодарна, че получих това знание или усещане и вече си мисля, че не е толкова сложно. Уверена съм, че ще ми бъде полезно занапред в живота, както и за моите близки. благодаря!“, Даниела

3 thoughts on “„Изкуството на медитацията“ – нови преживявания

  1. Pingback: „Изкуството на медитацията“ – нови преживявания в София | Изкуството да живееш | Преживявания

  2. Pingback: Спокойни и щастливи с „Изкуството на медитацията“ | Изкуството да живееш | Доброволците

  3. Pingback: „Изкуството на медитацията“ – нови преживявания в София – Изкуството да живееш | Преживявания

Вашият коментар

