Курсът „Изкуството да живееш“отново донесе щастие

2016-01-04 00.19.29Фондация„Изкуството да живееш“  проведе за пореден път своя курс „Програма за щастие“  в София от 3 до 7 декември,  2015 година. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма, която подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„Нещо уникално. Курсът „Изкуството да живееш“ е може би най-хубавият подарък, които съм правила на себе си. Благодаря!“, анонимно

„На курса „Програма за щастие“ всеки може да си вземе по нещичко, което в никакъв случай няма да му е излишно.“, анонимно

„Доволна съм. Мисля да си продължа с йогата, а в домашни условия, до колкото мога с научените дихателни практики.С благодарност.“, Мерал

Курсът „Изкуството да живееш“ е страхотен. Зарежда те с много положителна енергия, кара те да погледнеш на живота и на всичко около теб с други очи. Срещаш страхотни хора. Инструкторите също са невероятни. Препоръчвам го на всеки.“, Йоана

„Страхотно изживяване, което ме направи по-силна и по-уверена като личност, за което съм много горда.“, Петя

„Отдавна имах желание да се запиша на курса „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ и то се сбъдна. С всеки ден откривах промяната в мен към по-добро. И това го усетиха веднага близките ми вкъщи. Чувствам се прекрасно и съм много благодарна на нашите инструкторки.“, анонимно 2016-01-04 00.21.52

 

 

Вашият коментар

