Впечатления от „Изкуството на медитацията“, Смолян

snimka Smolyan

Курсът Изкуството на медитацията на фондация „Изкуството да живееш“, воден от единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов донесе незабравими емоции на участниците в град Смолян  от 4 до 6 декември, 2015 година.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Ето какво споделиха нашите участници в края на курса:

Изкуството на медитацията е нещо много мощно. Аз се почувствах много спокойна и уравновесена, сънят ми стана не разпокъсан. Много съм благодарна на синът ми Петьо, че направи всичко, за да го посетя.“, Дарина Моллова
„Благодаря на организаторите от Изкуството да живееш и водещия на Изкуството на медитацията за това, че ми помогнаха да получа знание за медитацията. Вярвам, че това ще ми помогне в осъзнаването и израстването ми. Чувствам се добре. Благодаря!“, Мариана
„Единствената причина, за да дойда на този курс беше личната мантра. Много съм доволна. Има хиляди начини за израстване. Всеки избира най-подходящия за него.“, Анита Моллова
„Чувствам се приятно сред хора, които мислят позитивно и ни учат. Защото всеки човек, когото срещаш в живота, ни учи на нещо. Благодарна съм на всички организатори от Изкуството да живееш и участници.“, анонимно
„Зареждане с надежда и позитивизъм. Време за себе си. Събуждане на сетивата.“, анонимно
Курсът Изкуството на медитацията за мен беше много емоционално преживяване. Мисля, че с тази ваша помощ ще съумея да достигна до своето „Аз“, да преодолея труден за мен момент. БЛАГОДАРЯ на всички вас!“, анонимно

„Уникално и много различно преживяване. Едно прераждане, зареждане с невероятна енергия и вяра за по-добро утре…“, Юлиан
„Благодаря на инструктора, на фондация Изкуството да живееш и организаторите за дълбоките преживявания по време на курса, за възможността да получа мантрата си по този автентичен начин. Благодаря за светлината и посоката, която получих, за да бъда свързана със себе си. Благодаря на себе си, че си дарявам всички тези преживявания.“, Мария

„Ново начало и в същото време връщане към това начало, поставено в предишен момент. Основното моментно преживяване е благодарност към Учителя, към организаторите и към това, че ми се случва…“, анонимно

„Медитирам от доста време и ми е най-любимото нещо!“, анонимно
„Вече мога да медитирам сам без да е необходимо някой да ме води. Прекрасно преживяване. Много съм доволен, че бях част от всичко това.“, Мирослав
„Наистина прекрасен курс, който ме накара да навляза много дълбоко в моята същност. Благодаря на Константин за получената мантра. Усетих своята мантра с много положителна енергия.“, анонимно
„Атмосферата беше невероятна. Усетих едно спокойствие. След всяка медитация се чувствам заредена и много положително настроена към всичко и всички.“, анонимно
Курсът Изкуството на медитацията го карам в точният момент и в това се уверих от усмивката, чистия си ум, липсата на напрежение след медитацията. Благодаря на всички, които съдействаха да се осъществи. Всеки курс на фондацията добавя още нещо за моето израстване.“, анонимно

10 thoughts on “Впечатления от „Изкуството на медитацията“, Смолян

  1. Pingback: Изкуството да живееш | Преживявания

  2. Pingback: Нови преживявания от „Програма за щастие“, гр.Русе | Изкуството да живееш | Преживявания

  3. Pingback: Мъдрост от Шри Шри Рави Шанкар в „Да празнуваш любовта“ | Изкуството да живееш | Доброволците

  4. Pingback: Вълнения от курс „Изкуството на медитацията“ в град Варна | Изкуството да живееш | Преживявания

  5. Pingback: Нови спомени от „Изкуството на медитацията“, Стара Загора | Изкуството да живееш | Доброволците

  6. Pingback: Вълнение от курс „Изкуството на медитацията“, град Плевен | Изкуството да живееш | Преживявания

  7. Pingback: Споделености от курс „Изкуството на медитацията“, град Плевен – Изкуството да живееш | Преживявания

  8. Pingback: Вълнения от курс „Изкуството на медитацията“ в град Варна – Изкуството да живееш | Преживявания

  9. Pingback: Щастие в Смолян с „Изкуството на медитацията“ | Изкуството да живееш | Доброволците

  10. Pingback: На вълната на „Изкуството на медитацията“ в София – Изкуството да живееш | Преживявания

Вашият коментар

