Споделени впечатления от „Изкуството да живееш“ в Шумен

12715587_10207216762790815_7752599750048804246_n

Фондация„Изкуството да живееш“  проведе за пореден път своя курс „Програма за щастие“  в град Шумен от 5 до 7 февруари,  2016 година. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма, която подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„След много опити, сега на курсa „Изкуството да живееш“ ми се получиха релакса и медитациите. Това е нещо ново и интересно за мен. Благодаря!“, анонимно

„Преживявания от курса „Програма за щастие“?-  Чудесни. Нов начин-техника на дишане, ново отношение към някои от ценностите в живота, нови приятели.“, анонимно

„За мен  курсът „Изкуството да живееш“ беше позитивен, емоционален и много приятен.“, Веселина

„Курсът „Изкуството да живееш“ ме зареди с много положителна енергия и ми предостави ценни знания за справяне със стреса и ежедневните проблеми.“, анонимно

„Вече чувствам, че съм част от общност. Удовлетворена съм и знам, че ще имам по-добри възможности в живота и поне малко бих помогнала на хора, които имат друг мироглед и са негативни и неудовлетворени  от случки и събития.“, анонимно

 

 

One thought on “Споделени впечатления от „Изкуството да живееш“ в Шумен

  1. Pingback: Нови впечатления от „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ | Изкуството да живееш | Доброволците

Вашият коментар

