„Изкуството да живееш – Програма за щастие“ в Силистра!

20160222_215531

Фондация„Изкуството да живееш“  проведе  своя курс „Програма за щастие“  в Силистра от 18 до 21 февруари,  2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса  „Програма за щастие“ изживяха разнообразни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„Усещане за близост с непознати досега хора. Забавни и весели игри. Разтърсващи техники. Много смях. Малко сълзи. Уникална дихателна практика. Прекрасни инструктори – истински, вдъхновяващи. Прекрасно преживяване и незабравим спомен. Начало на нещо красиво и истинско. Благодаря!“, Милена

„Дълбоко и разтърсващо преживяване, пречистващо и трансформиращо. Получих отговори на много мои въпроси, получих и потвърждения на неща, които вече прилагам и живея. Себепознанието и еволюцията не спират, не търпят застой, благодаря ви, че чрез вас до мен достигна знание и мъдрост. Познах различни практики и усетих различната вибрация в тях. Благодаря! Желая ви щастие!“, Корнелия

„Курсът „Програма за щастие“ ме обогати много. Придобих нови знания. Запознах се с чудесни хора. Заредих се с положителна енергия.“, Ивелина

„Изключителна благодарност. Пълно „изключване” от всичко по време на крия. По-голяма увереност да говоря пред хора. Повече смелост да поемам отговорност. Неописуема радост. Голяма близост с непознати хора.“, Кристин

„Нямам думи!!! Възторг, задоволяване на важни житейски потребности, осмисляне на живота. Гордост, че съм част от това общество. Живота вече го гледам с други очи и се радвам осъзнаването, че съм вселената.“, Никола

„Благодаря, за прекрасните мигове с ВАС! Започнах курса „Изкуството да живееш“ в доста тревожно състояние. Всичко се оправи, чувствам се прекрасно. Това, което правите е прекрасно!“, Мария

izkustvoto_da_zhiveesh-meditacia„Много съм доволен от изкарания курс „Програма за щастие“. Осъзнах мото истинско Аз. Чувствам се по-спокоен. Подхождам към задълженията си и усмивка и увереност.“, Крум

„Аз в този първи курс, изпитах различни чувства, които никога не бях изпитвала – като толкова спокойна и щастлива, никога не съм била самата аз. Изпитах радост, тъга и удовлетворение… Благодаря ви!“, Наталия

„Урок за цял живот!“, Анка

„Курсът Изкуството да живееш част 1, дава изключително мощна и ефективна практика за справяне с ежедневния стрес.“, Илиян

„За мен преживяването беше уникално. Досега не съм присъствала на такъв курс. Пречистващо. На никоя практика досега не съм имала толкова силни усещания и преживявания. Техниката е перфектна, работи бързо и ефективно, приложима е в ежедневието.“, Снежина

„На  курс „Програма за щастие“ промених сивото ежедневно съществуване. Раздвижих мускулите си, ставите и дробовете си. Това освежи и мисълта ми. Срещнах и се сближих с мили и симпатични хора, с които иначе бих се разминал на улицата, без да ги забележа. Докоснах се до най-ниската степен на мъдростта на Шри Шри.“, Асен

„Събудих детски спомени, извадих много дълбоко скрити чувства. През тези дни много често сменях настроението си и емоциите, които изплуваха в съзнанието и ме заливаха. На петият ден се чувствах много добре и смятам да продължа напред.“, Бисерка

5 thoughts on “„Изкуството да живееш – Програма за щастие“ в Силистра!

  1. Pingback: Впечатления от „Програма за щастие“, град Русе | Изкуството да живееш | Преживявания

  2. Pingback: Летни преживявания от „Програма за щастие“, град Шумен | Изкуството да живееш | Доброволците

  3. Pingback: Споделени впечатления от „Програма за щастие“, Бизнес парк | Изкуството да живееш | Доброволците

  4. Pingback: Емоции от“Програма за щастие“ в Стара Загора | Изкуството да живееш | Доброволците

  5. Pingback: Нови спомени от „Програма за щастие“, Стара Загора | Изкуството да живееш | Доброволците

Вашият коментар

