Нови спомени от „Изкуството на медитацията“, Стара Загора

img_0154-1Впечатления от КУРС ИЗКУСТВОТО НА МЕДИТАЦИЯТА С КОНСТАНТИН ДРАГОВ

5-7 ДЕКЕМВРИ 2016 година, Стара Загора

 

Фондация „Изкуството да живееш“, проведе курс Изкуството на медитацията с единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живеешКонстантин Драгов в град Стара Загора от 5 до 7 декември, 2016 година.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Изкуството на медитацията донесе незабравими емоции на участниците. Ето какво споделиха с нас в края на курса:

„Чувствам се прекрасно! Радвам се , че се запознах с вас и съм много доволна от знанията , които получих. Едва на третия ден от курса „Изкуството на медитацията“ направих успешна медитация и много ми хареса.Благодаря ви от сърце!“, Ани

„По време на курса „Изкуството на медитацията“ се почувствах по-спокойна, по-щастлива и по-уверена. Разбрах , че мога да контролирам мислите си, както и да изчиствам стреса и напрежението от себе си. Смятам да продължа да практикувам тази медитация.“, Миглена

„Аз се почувствах отпочинала, с ясен ум и много по-спокойна. Проблемите , които ми въздействаха на нервната система преди, сега не им обръщам внимание.“, Веселина

„Усетих , че каквото и да си помислих с лекота си изпълнявах задачите за деня. Времето ми стигаше за целите, които се поставях.Бях по-спокоен и енергичен.“, ПламенIMG_0151.JPG

„Курса Сахадж Самади го повтарям и всеки път се убеждавам в ползата от това. Благодаря Коси и Милена , че ви има и носете тази светлина в повече умове!“„ Тонка

„Аз присъствам на курса за втори път. Първият беше с Райнер . Изживяването ми беше много по-дълбоко, приятно и освежаващо. Някои от знанията ги чух по друг начин и ги приех на различно ниво сякаш. За пореден път съм очарован от Косьо и Миленка! Очарован е меко казано! Благодаря!“, Георги

„За 4ти път съм на курса „Изкуството на медитацията“ и бих искала да го повтарям още! Уникална зареждаща и същевременно релаксираща атмосфера! Целият курс бе като една голяма медитация, комбинирана с много интересно и дълбоко знание, поднесено по уникален начин от Косьо и Миленка!Благодаря ви!“, Дияна

3 thoughts on “Нови спомени от „Изкуството на медитацията“, Стара Загора

  1. Pingback: Вълнение от курс „Изкуството на медитацията“, град Плевен | Изкуството да живееш | Преживявания

  2. Pingback: Споделености от курс „Изкуството на медитацията“, град Плевен – Изкуството да живееш | Преживявания

  3. Pingback: Спокойни и щастливи с „Изкуството на медитацията“ | Изкуството да живееш | Доброволците

Вашият коментар

