Трепетни емоции от „Програма за щастие“ в София

4-%d0%bf%d1%89-%d0%bd%d0%b4%d0%ba-16-18-11-16-%d1%81%d0%bd%d0%b8%d0%bc%d0%ba%d0%b0ВПЕЧАТЛЕНИЯ НА УЧАСТНИЦИ

КУРС „ПРОГРАМА ЗА ЩАСТИЕ“

1618.12.2016 г., ЦЕНТЪР ЗА ЩАСТИЕ НДК

Инструктори: Петя Бенямин и Валентина Атанасова

Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град София от 16 до 18 декември, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„Много съм благодарна за един силно вдъхновяващ курс, който успя да ми покаже разликата в усещанията ми, когато променя начина си на мислене и живот. След курса „Изкуството да живееш“ с удоволствие и мотивация ще следвам практиките, които ни бяха преподавани и се надявам, че ще разпространявам щастието около себе си.“, Радослава, архитект, 25 години

*****

„Във втория ден от курса имах „терапевтична криза“, когато мои хронични оплаквания се обостриха. В края на курса се чувствам физически прекрасно, а емоционално – в щастливото състояние на дълбока благодарност и осъзнатост.“, Анонимен

*****

„В опита си да намеря разрешение на множеството проблеми в настоящия труден етап от живота ми  курсът „Програма за щастие“ се оказа мой голям помощник. И както се казва „Нищо не е случайно!“. Безкрайно съм благодарна, че срещнах Петя, Валя и Пламен. Те са проводници на неоценимо знание, поднесено по много достъпен, интелигентен и приятен начин. Благодаря!“, Гергана, лекар, 40 г.

*****

„Курсът „Програма за щастие“ беше интересен и полезен. Отвори очите ми за нов поглед към света. Интересно беше усещането да се събереш с напълно непознати хора и след няколко часа прекарани заедно да ги чувстваш близки като приятели. Научените техники и предаденото знание ме накараха да се замисля повече за себе си и отношението ми към самата мен и околните. Този курс ме вдъхнови към промени и нямам търпение да започна с тях.“, Анонимен

Вашият коментар

