Вдъхновения от „Програма за щастие“, град Стара Загора

Впечатления от курс Програма за щастие в град Стара Загора, 30.09-2.10.2016г.

Изкуството да живееш“  организира курс „Програма за щастие“ в град Стара Загора от 30 септември до 02 октомври , 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкуството да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„Срещнах страхотни хора. Научих , че винаги трябва да търсим щастието вътре в нас , да се радваме на малките неща в живота.“, анонимно

„Преживях нови емоции, открих нови начини да се зареждам с енергия. Запознах се с хора, които ми станаха близки.“, анонимно

20161002_154219

„Беше нещо ново , непознато за мен. Хареса ми , впечатлена съм колко съм уравновесена и спокойна. Беше както трудно , така и интересно.Бих го повторила , дори само заради хората тук.“, Г.Христова

„Преживях много положителни емоции. Запознах се с млади хора , с които ще останем приятели. Научих нови практики, които ще ме доразвият. Докоснах се до истинската атмосфера на това голямо семейство.“, анонимно

„Благодарна съм ,че попаднах на курса „Програма за щастие„. Не ми бяха лесни дихат. Техники, но съм сигурна , че ще са ми много полезнии че този курс ще е началото на моята трансформация. Даже в този момент съм 100% тук, за което благодаря!“, анонимно

Вашият коментар

