Спокойни и щастливи с „Изкуството на медитацията“

Споделени впечатления от курс „Изкуството на медитацията“, 7-9 февруари, град София

IMG_0342

Курсът Изкуството на медитацията на фондация „Изкуството да живееш“, воден от единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов донесе незабравими емоции на участниците в София от 7 до 9 февруари, 2017 година.

Медитацията е дар към човечеството, с който се достига духовно състояние на безкрайност, неограничено от идентичностите. Тя е единственото средство за завръщане към невинността.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Ето какво споделиха нашите участници в края на курса:

„За мен курсът „Изкуството на медитацията“ беше доста полезен. Не очаквах да усвоя метода толкова бързо, но 3 дни се оказаха достатъчни. Може би курсът ме изненада с това, че ми показа коя медитация може да се случва от само себе си, а не по определени правила. Благодаря ви !“, анонимно

„Стремеж към баланс. Опит за постигане на повече спокойствие. Освобождаване от стреса и негативните емоции. Стремеж към постигане на по-голяма лична и глобална доброта.“, анонимно

„Курсът „Изкуството на медитацията“ беше прекрасен ! Медитациите ми по време на него бяха много дълбоки ! Благодаря на групата !“, анонимно

“ Благодаря на учителите – толкова спокоини и позитивно заредени ! Благодаря за знанието !“, анонимно

„Благодаря на Шри Шри Рави Шанкар за възможността да се докосна до него ( и на учителите, които го разпространяват)!“, Ивалина

„Вълнуващо преживяване, едно знание, което ще ми и вече ми помага да бъда по-щастлив и да живея в хармония с цялата с цялата природа. Единение. Благодаря!“, анонимно

  • Освобождаващо чувство
  • Удовлетворение от познанието
  • Усещане за обогатеност
  • Приятни хора и водещи

„Прекрасно преживяване. Зареждане с позитивна енергия. Душевно успокоение.“, анонимно

„За мен курсът “Изкуството на медитацията” беше едно откритие, откровение, възможност за докосване до/обръщане към себе си, изключително полезен. Курсът ми помогна да се почувствам по-спокойна, балансирана, щастлива и като следствие по-полезна за другите и за себе си.“, 

„За мен този курс беше едно духовно търсене истинският аз. Вярвам че медитацията е от основните практики, които отварят вратата към истината, мъдростта и любовта.“, анонимно

„Усетих силата на спокойния ум, без очаквания, без планове, без его. Видях цвета на тишината, всъщност многоцветието. Загубих усещането за принадлежност и притежание.“, анонимно

One thought on “Спокойни и щастливи с „Изкуството на медитацията“

  1. Pingback: Щастие в Смолян с „Изкуството на медитацията“ | Изкуството да живееш | Доброволците

Вашият коментар

