Заредени с енергия на „Програма за щастие“, Вълчи дол

17362654_10208499498866653_7659573522755859846_n

Изкуството да живееш“  организира курс „Програма за щастие“ във Вълчи дол от 17 до 19 март, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Открий предстоящи курсове „Програма за щастие“

Участниците в курса Изкуството да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

 „За мен курсът “ Програма за щастие“ беше едно уникално изживяване- зареждащо с емоции, с усмивки и с много позитивизъм! Същевременно, беше и много поучително- отговорих си на много въпроси, научих много за композицията „ум-тяло“, както и за един съвсем различен мироглед (например, че вместо да осъждаме негативните хора, които по-някакъв начин ни дразнят- може да им помогнем и ги приобщим към идеята на „The Art of living“, а именно- да ги научим как да бъдат щастливи!

Надявам се, за себе си, да успея да преодолея вътрешни прегради и предразсъдъци, които ми пречат да контролирам собствените си реакции и настроения! От целия курс бих направила извод, че всичко можем да контролираме с подходящото дишане и медитация, а това което не можем да контролираме- да приемем с усмивка и спокойствие  , което пък ще сме постигнали именно с правилно дишане и медитация   Мога да кажа, че съм човек, който е трезво мислещ и здраво стъпил на земята, но преживяванията ми по време на курса граничеха с нещо свръхестествено и необяснимо за мен! Благодаря ви, Иван и Гюлназ, че ме преведохте по този път!“ , Ели Янакиева

„Аз също много благодаря, че ме поканихте на този курс. Благодаря за търпението на Иван и Гюлназ, че ми показаха верния път, по който да вървим.  ❤️“, Антоанета

„Завърших курса „Програма за щастие“. Усвоихме техники за ежедневна домашна работа. По време на курса ни бяха предложени забавни итерактивни процеси, йога упражнения за тялото. Аз се чувствам отлично- имам предвид моето заболяване. Ще изпълнявам препоръките на нашите учители и ще посещавам организираните курсове. Те са чудесни преподаватели и успяват максимално да овладеят присъстващите на проведените от тях мероприятия.“, Цветана Панайотова

„За мен курса „Програма за щастие“ беше невероятно, емоционално и пречистващо преживяване. Имах нужда точно от такова душевно свързване с останалите хора. Мисля, че щастието е точно в това да усетим, че пренадлежим, да усетил любовта между нас, да се разбираме и приемаме повече. Ще продължа да прилагам наученото в курса. Но ако все пак забравя нещо ще го повтаря с удоволствие. Огромно ви благодаря!“, Диана Маркова

„Благодаря на теб и Иван за това,което изживях на този курс. За мен беше като проглеждане. Много странно ,но в същото време и доста истинско…Не мога точно да опиша всичко,което се случи с мен,но определено се чувствам страхотно.Успяхте да ме убедите ,че всичко е толкова просто – с няколко вдишвания и издишвания можем да променим живота си към по-добро. Днес дори си мислех,колко по-добре бихме живяли ако всеки един човек посети този курс.“, Ивалина Чанкова

Вашият коментар

