Тишината е спасение с „Изкуството на тишината“

 

Споделени преживявания на участници в курса Изкуството да живееш – част 2, проведен в Павел баня от 20 до 24.04.2016г

КурсИзкуството да живееш – част 2е програма, която отвежда участниците дълбоко в самите тях. Това е 5-дневен целодневен курс, който се провежда в хотел на живописно място сред природата. Изкуството да живееш отново проведе своя курс „Изкуството на тишината“ от 20 до 24 април в гр. Павел баня.

Ето какво споделиха нашите участници за своите преживявания:

„Благодаря! На хората, които правят сева, на добрия учител. В курса „Изкуството да живееш – част 2“ са събрани всичките ми страхове, но въпреки това дойдох. Плашеше ме тишината, а сега не искам да я оставя. Много вдъхновяващо и интересно преживяване. Мястото е със страхотна енергия, хората и учителите също.“,  Глория, София

„Супер! Прекрасна организация! Супер атмосфера! Супер хотел!Невероятен водещ!Невероятен преводач! Прекрасна храна!“, Ники

„Now I’m new man! Thanks!!!“, анонимно

„Този курс „Изкуството на тишината“ за мен беше много важен. Имах нужда от промяна и мисля, че тук я намерих. Чувствам се много добре. Благодаря!“, анонимно

„Курсът „Изкуството да живееш“ беше невероятен, най-удивителният Сатсанг- истинско празненство. Прекрасна и отдадена преводачка, храната беше истински духовен екстаз – сатвична, балансирана,твърде вкусна: Визуалното представяне на знанието – много полезно. Хотелът е уникален – чист, удобен. Благодарим ти Сонче!“, анонимно

„Дойдох без всякакви очаквания, но нещата се случиха невероятно. Преживяването беше страхотно. Учителят е на високо ниво, с много приятно чувство за хумор. Баджаните за мен бяха нова музика, но много ме впечатлиха и заредиха. С удоволствие ще се включа в нов курс.“, Анна

„Прекрасно преживяване! Пречистващо и зареждащо! Усещане за свобода и безусловна любов! Благодаря!“, Христина

13094402_1177503068961539_3137487128336423833_n„Прекрасно преживяване. Бих повторил и потретил. Бих го препоръчал и на най-добрия си приятел. Благодаря на фондацията и на всички доброволци!“, анонимно

„Най-забавният курс, на който съм била. Щастлива съм!“, анонимно

„Това е втора тишина за мен! Уау!! Първата ми беше с Киран и беше изключително силна. Тази с Джорджио беше невероятна! Преживях я с една лекота и искреност. Имаше много мъдрост и осъзнаване.

Нормалността и лекотата с която Джорджио ме преведе през това преживяване, го направиха изключително силно за мен. Благодаря!!!“, Боряна

„Всеки следващ път курсът „Изкуството да живееш – част 2“ става по-хубаво изживяване и по-дълбоко уединение! Jai Gurudew!“, Пламена

„Много добре организиран и проведен курс. Мястото е прекрасно! Храната – вкусна! Отношението ми хареса, не намирам и един недостатък! Благодаря на всички вас, които участвахте в организирането и провеждането на курса!“, Недина

„Курсът „Изкуството да живееш“ е уникално изживяване! Трябва и в България да се проведе в повече дни! Страшно много съм впечатлен от абсолютно всички. Мястото е страхотно, очакванията ми не бяха верни. Тук е една правилна стъпка напред и нагоре. Благодаря!“, Галин

„Всеки курс е уникален и единствен, било като енергия на всички, които присъстваме, като енергия на учителя и като енергия на Шри Шри. И този курс беше уникален. Учителя – с много енергия и много земен – един от нас. Благодаря!“, Белчо

„Най-добре би било човек да го опише с една дума „Тишина“. За мен тези курсове са невероятна почивка. Преминаваш през различни усещания, в крайна сметка това да доловиш спокойствието на ума (въпреки, че за мен това се случва много рядко), радост от това, което си. Но най-силното е, че никой не те осъжда. Възприема те такъв какъвто си.Тези думи тук се използват много често, но най-готиното е, че усещаш истинското им значение, тяхната сила. Тя, силата е толкова мощна, че и след курса те кара да си добър, всеотдаден, осъзнат и искрен. Да разпръскваш любов и да заразяваш с усмивката си.

Простичко – искам да бъда по-често на такива курсове, защото знам, че само чрез тях ще успея

да премахна плявата, комплексите и да изтрия егото от душата си.

Благодаря на всички вас!

Всеки път е различно, но всеки път е по-дълбоко!“, Вечно закъсняващият за курса Иво

„За мен този курс беше „Тишината, която спасява“. Безкрайно съм благодарна на сестра ми, която още преди мен самата знаеше, че ще дойда и го направи реалност за мен! Невероятен учител и вдъхновяваща група! Най-добрият Сатсанг, страхотна храна! Благодаря ! JGD“, Михаела

„Без думи!“,  Христо

„Харесвам курса! Ще дойда пак! Съжалявам, че е толкова кратко (това казва всичко). Прекрасна организация, условия, отношение и атмосфера. Благодаря!:)“, Светлана Динева

„Изпитах чувства и емоции, които не бях изпитвал от години.Страхотно преживяване. Нямам толкова хубави думи да го опиша. Незабравимо, чудесно, освобождаващо и зареждащо. Ще го запомня за цял живот. Трябва да се преживее от всеки. С хиляди благодарности!“, анонимно

„Прекрасно преживяване! Благодарна съм, че бях на този курс. Срещата с емоциите ми не беше много лесна. Първите два дни исках да избягам и се питах защо съм тук, но след това нещата се промениха. Сега се чувствам прекрасно. Цялото преживяване е невероятно. Дойдох тук с много добър сън, но по време на курса не спях добре, което се оказа нормално. Така, че всякакви промени могат да ви се случат, които да ви помогнат по някакъв начин. Всичко си заслужава, защото аз дойдох толкова объркана, разстроена, но си тръгвам хармонизирана и вдъхновена. Благодаря на целия екип и на хората,защото беше невероятно изживяване. Тръгвам си с усмивка и горещо препоръчвам на всеки да изпита тази благословия.“, анонимно

„Най-голямото предизвикателство беше този курс! Супер хора, невероятна емоция, прекрасна храна!“„ Надя

„Изключително съм доволна. Чувствам се друг човек. Преосмислих много неща. Благодаря на всички, които имат заслуга за това!“, анонимно

„Впечатляващо! Не съм предполагала, че може да е толкова освобождаващо да си в тишина. Благодаря ви! Чувствам се прекрасно! В сърцето ми има любов, в душата ми мир! Не искам да си тръгна от тук! Благодаря!“, анонимно

Вашият коментар

