Щастие в Смолян с „Изкуството на медитацията“

pic SSM SM 04.17

Споделени впечатления на участници в курса „Изкуството на медитацията“, град Смолян,  28-30.04.2017г.

Изкуството да живееш“ организира своя курс „Изкуството на медитацията“ в град Смолян от 28 до 30 април, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Изкуството на медитацията донесе незабравими емоции на участниците. Ето какво споделиха с нас в края на курса:

„Почувствах се тук и сега! Напоследък това състояние ми е доста трудно да го задържа. Благодарна съм за практиката и смятам да я тренирам.“, анонимно

„След курса „Изкуството на медитацията“ се чувствам спокойна и уравновесена. Милена е много лъчезарна и отдадена на това, което преподава.

„Повтарям курса „Изкуството на медитацията“ няколко години след първия път, опреснявам знанията си, припомням си и обогатявам наученото, запълвам пропуски и се поправям или убеждавам в правилността на практиката си. Споделянето в група вдъхновява и „надъхва”, за да продължиш, а да имаш учител, който да те води, ти помага да се отпуснеш и да имаш убедеността че правиш нещата по най-правилния за теб начин.“, Лина

„Чувствах се като ученик в най-истинския смисъл на думата. Човек, който ще научи нещо много важно. Чувствам се като проглеждаща, сякаш започва нов етап от живота ми – по-хубав, по-осмислен, по –истински. Вие много ми помогнахте. Благодаря ви! Виждам ви като много богати хора, които споделят богатството си. И аз съм споделена! Благодаря!“,  Валя

„Усетих спокойствие, светлина, пътуване, зареждане, лекота. И преди съм опитвала да медитирам – по-лесно е, когато има кой да те води и помага. Благодаря!“, анонимно

image-0-02-05-ff095be4837c6e4c3ff456328e5eaeb1e9cdff15882f3f8df4cd54cb699864be-V

„По време на курса по медитация осъзнах, колко е важно да съумееш да даваш почивка на ума и тялото си. Чувствам се по-заредена. Благодарна съм на приятели, че ме доведоха тук, както и на преподавателката, която успя да ме откъсне от действителността по време на медитация.

„Благодаря за прекрасното преживяване. След изкарване на курса се чувствам заредена и изпълнена с много положителни емоции. С обич“,  Росица Попова

„Курсът ми помогна по-добре да осъзная медитацията и по-лесно да достигна медитативно състояние.“, Владимир Сивков

„Доволен съм от курса. Хареса ми знанието, което придобих и ще мога да го ползвам в живота си.“, Райко

„Курсът „Изкуството на медитацията“ ти помага да погледнеш навътре в себе си, да успееш да освободиш ума си, за да привличаш само красивото и доброто около себе си.“, Петя

„Хареса ми. Създаване на смесени чувства и мисли. Бих повторила пак. Благодаря!“, анонимно

„Всичко беше много добре организирано и много приятно. Научих много и преживях много! Ще го използвам със сигурност! Благодаря!“, Радка

„Беше интересно и зареждащо преживяване. След курса се чувствам спокоен и уравновесен.“, Генчо

„Почувствах се по-спокойна, уверена и добра. Новото знание е полезно и добро, то дарява хармония и баланс. Благодаря ви!“, Марияна

Вашият коментар